Posts by Little Devil

announcement_metin2_it_affe259e6b7fc10ac0c2a271d22c67d4.jpg

Kære Spillere,

Start Dato: 13.06.2020 00:00

Slut Dato: 15.06.2020 00:00

Navn Pris Note
    Firefighter Yellow Bundt 999DR Bundtet Indholder:

Frost Beetle 60d
    Firefighter Uniform+ (m) 60d
    Firefighter Helmet+ (m) 60d
    ELLER
    Firefighter Uniform+ (f) 60d
    Firefighter Helmet+ (f) 60d
    Firefighter Black Bundt 999DR Bundtet Indholder :

Frost Beetle 60d
    Firefighter Uniform+ (m) 60d
    Firefighter Helmet+ (m) 60d
    Eller
    Firefighter Uniform+ (f) 60d
    Firefighter Helmet+ (f) 60d

Dit Metin2 Team

Hi :newbie:

I am Little Devil:devil: and i am BoardAdmin from the Danish Community and now i will come here to help.

I am 37 year old in private I teaches gymnastics, and is a volunteer Team Leader at Roskilde Festival.

I have been teamler since 2006

Hope you will have fun with the us :cool:

Best regards

LD:evil:

Konto Forbindings FAQ

Udtryks Forklaring

Webside Konto – en Metin2 konto som du har oprettet på Metin2 websiden.

Steam Konto – en Metin2 Konto der blev oprettet på Steam lige så snart du lancerede spillet der.

Webside Klient – klienten som du kan downloade fra Metin2.dk

Hvordan kan jeg også spille spil tilstanden på min Metin2 webside konto på Steam?

• Indledende situation nummer 1: Jeg har allerede startet Metin2 på Steam og kunne også godt tænke mig at bruge spil tilstanden på min webside konto på Steam.
    • Indledende situation nummer 2: Jeg har endnu ikke startet Metin2 på Steam og kunne også godt tænke mig at bruge spil tilstanden på min webside konto på Steam.

I begge disse indledende situationer har du tre muligheder for at forbinde din konto:

Forbinding via Steam:

• Åben Metin2 på Steam.
    • Klik på den grønne knap der hedder ‘Forbind Steam til din Metin2 konto nu!’.
    • Indtast derefter login oplysningerne til din eksisterende webside konto og klik på ‘Forbind Kontoer’.
    • Du vil derefter blive sendt videre til Steam login. Indtast dine Steam oplysninger og bekræft.
    • Har du allerede en Metin2 Steam konto med oprettede karakterer, vil du få vist en liste over dine Steam karakterer. Karakterer, in-game eller Item Shop valuta eller konto buffs vil blive flyttet til en ny oprettet webside konto. Du vil ikke miste noget spil indhold.
    • Double-check venligst at dine oplysninger er korrekte og bekræft endelig forbindelsen.
    • Metin2s spil data på din Steam konto vil nu blive overskrevet af dataene på din webside konto. Du kan nu spille på begge platforme ved at bruge din webside konto.
    • Hvis du allerede havde en Metin2 Steam konto, vil vi sende login oplysningerne til en ny opsat webside konto med den tidligere Steam spil status til den email adresse som er lagret på din webside konto.

Forbinding via Metin2 websiden:

• Gå til Metin2.dk
    • Log in til din Metin2 webside konto.
    • Gå til ‘Min Konto’.
    • Klik på ‘Forbind Kontoer’ knappen i ‘Forbind din Metin2 konto til Steam!’ sektionen.
    • Du vil derefter blive sendt videre til Steam login. Indtast dine Steam oplysninger og bekræft.
    • Har du allerede en Metin2 Steam konto med oprettede karakterer, vil du få vist en liste over dine Steam karakterer. Karakterer, in-game eller Item Shop valuta eller konto buffs vil blive flyttet til en ny oprettet webside konto. Du vil ikke miste noget spil indhold.
    • Double-check venligst at dine oplysninger er korrekte og bekræft endelig forbindelsen.
    • Hvis du allerede havde en Metin2 Steam konto, vil vi sende login oplysningerne til en ny opsat webside konto med den tidligere Steam spil status til den email adresse som er lagret på din webside konto.

Forbinding via Steam Login på Metin2 websiden:

• Gå til Metin2.dk
    • Klik på ‘Sign in through STEAM’ på den højre side af skærmen.
    • Klik på ‘Forbind Kontoer’ knappen i ‘Forbind din Metin2 konto til Steam!’ sektionen.
    • Indtast derefter login oplysningerne til din eksisterende Metin2 webside konto og klik på ‘Forbind Kontoer’.

Jeg spiller Metin2 på Steam, men har ikke en webside konto endnu. Hvad skal jeg gøre for også at bruge fremskridtene på Steam på webside klienten?

• Gå til Metin2.dk
    • Klik på ‘Sign in through STEAM’ på den højre side af skærmen.
    • Klik på ‘Registrer og Forbind Kontoer’ under ‘Har du stadig ikke en Metin2 konto?’.
    • Indtast et brugernavn her, en email adresse og et kodeord og bekræft derefter ved at klikke på ‘Registrer og Forbind Kontoer’.
    • Efter du har sendt dataene, vil du modtage en email der indeholder dine oplysninger. Til mere konto sikkerhed, bekræft din email adresse under dette skridt ved at klikke på den tilsvarende knap.
    • Din Metin2 Steam konto og din ny opsat webside konto er nu forbundet sammen.

Kære spillere,

Tilgængeligt nu, du kan nu forbinde dine Metin2 webside kontoer og Steam sammen. Dette lader dig frit vælge imellem at lancere Metin2 via Steam eller ved at bruge webside klienten som altid. Du vil være i stand til at komme ind i den sammen spille tilstand og eventyr fra begge platforme. Du vil få glæde af fordelene fra begge verdener – få de eksklusive Steam DLCs og Steam-byttekort eller nyd en hurtig overblik over alle vores seneste events, tilbud og happy hours ved at bruge webside versionen af launcheren.

Ved webside konto, henviser vi i dette tilfælde til den konto som du har oprettet på Metin2 websiden. Ved Steam konto, er det den konto der blev oprettet på Steam hvis/da du har spillet Metin2 der.

Afhængig af dit start punkt, vil forbindingen fungere på en af de tre måder:

• Du har allerede en eksisterende Metin2 webside konto og har allerede startet Metin2 på Steam. Så snart du gennemfører forbindingen, vil du være i stand til at spille på begge platforme med den samme konto. Bemærk venligst at spille tilstanden på din Steam konto vil blive overskrevet af Metin2s data på din webside konto. For at sikre at intet data bliver tabt, vil vi overføre den tidligere tilstand af din Steam konto til en ny lavet webside konto. Vi vil sende dig login oplysningerne til dette via email.
    • Du har allerede en eksisterende Metin2 webside konto og har endnu ikke spillet Metin2 på Steam. Når du starter Metin2 på Steam for første gang, vil du have mulighed for at forbinde din webside konto direkte. På denne måde, kan du i fremtiden bruge din webside versions fremskridt på det populære spil platform.
    • Du spiller Metin2 på Steam, men har ikke en webside konto endnu. På Metin2.dk websiden, klik på ‘Sign in through STEAM’ knappen og opret en ny Metin2 webside konto. Dette vil så automatisk blive forbundet med Steam. Spil tilstanden på din Steam konto vil så blive overført til den ny oprettede webside konto. I fremtiden vil du kunne frit vælge hvilken platform du gerne vil spille Metin2 på.

Følgende FAQ forklarer hvordan man gennemfører forbindelsen af din konto ved hjælp af en trinvis metode.

Dit Metin2 Team

Kære spillere,

Da antallet af svindelsager på Steam er steget kraftig, er vi desværre tvunget til at reagere kraftigt nu.

Hvordan påvirker dette dig?

Hvis du har en Steamkonto eller din konto er forbundet til Steam, kan du muligvis ikke se alle tilbuddene i item-shoppen. Det er selvfølgelig ikke vores hensigt at straffe de faste spillere med disse ændringer, men det er vi desværre nød til med disse ændringer.

Dog bør det kun være en lille del af tilbuddene som bliver påvirket. Hvis du bliver påvirket af dette, beder vi dig oprette en ticket tilsupport og anmode om en op hævning af din forbindelse mellem din konto og Steam. Herefter vil du kunne logge ind via den normale GF klient og her skulle du gerne kunne se alle varer i item shoppen igen.

Vi beklager ulejligheden og tak for din forståelse.

Dit Metin2-team

Postsystem FAQ

Hvad er postsystemet?

Det nye postsystem tillader dig at udveksle beskeder, genstande, Yang og Won med andre spillere.

Hvordan kan jeg åbne min postkasse?

Du kan få adgang til dine beskeder fra postkassen, som kan findes i landsbyerne, ordens landene og på Kap Drageild.

Hvis du ønsker at have adgang til dine beskeder uanset hvor du er, kan du også få den Mobile Postkasse i Item Shoppen.

Hvor længe er mine beskeder gyldige?

Alle beskeder vil blive slettet fra din postkasse efter 30 dage, uanset om de er læste eller ulæste.

GM mails bliver slettet 7 dage efter modtagelse.

Hvordan kan jeg sende en besked?

Åben din indbakke ved at interagere med en af postkasserne eller den Mobile Postkasse, hvis du ejer en. Klik på brevs ikonet nederst til højre og et vindue vil åbne sig til din besked. Indtast modtageren og bekræft deres navn ved at klikke på afkrydsningsfeltet. Tilføj derefter et emne, besked, vedhæft et valgfrit genstand, Yang eller Won, og klik derefter på ‘Send’ for at indsende din besked.

Hvor kan jeg se, når jeg modtager nye beskeder?

Et lille brev vil komme frem i kanten af minikortet, der indikerer at du har en ny besked.

Koster det noget at sende beskeder?

Der er et gebyr på 1.000 Yang for at sende beskeder.

Hvad med gebyrerne på at modtage Yang?

Et gebyr på 5% af den totale sum er trukket fra når man modtager Yang. Der er ingen gebyr på Won.

Kan jeg ved et uheld slette beskeder med vedhæftninger når jeg klikker på ‘Slet Alle’?

Bare rolig, du kan ikke slette vedhæftede beskeder med genstande, Yang eller Won ved et uheld.

Hvordan kan jeg sende en genstand?

Åben en ny besked og dit inventar. Træk det genstand som du ønsker at sende ind i det relevante felt i beskeden.

Hvordan kan jeg sende Yang eller Won?

Åben en ny besked og klik på ikonet for Yang eller Won. Indtast den mængde som du ønsker at sende og bekræft ved at klikke på OK.

Kan jeg sende mere end en genstand per besked?

Du kan enten sende et enkelt genstand eller en stak af genstande, men du kan ikke sende flere forskellige genstande i en enkel besked.

Hvad kan jeg gøre hvis jeg ikke ønsker at modtage beskeder fra en bestemt spiller?

Hvis du gerne vil forhindre en spiller i at sende dig beskeder, har du mulighed for at blokere spilleren direkte indenfor beskeden.

Hvor mange beskeder kan jeg modtage?

Du kan højest gemme 20 beskeder fra spillere i din postkasse. Hvis du ønsker at modtage flere beskeder, bliver du nød til at slette nogen af de ældre først. GM beskeder er udelukket fra denne grænse.

Hvad sker der med genstande, Yang og Won når mine beskeder bliver slettet automatisk?

Enhver genstand, Yang og Won bliver også slettet og kan ikke blive gendannet, så vent ikke med at acceptere vedhæftninger fra beskeder du modtager.

Kan jeg forbinde min eksisterende Metin2 konto til Steam?

I første omgang vil det IKKE være muligt at forbinde din eksisterende Metin2 konto til Steam. Men vi vil tilbyde denne mulighed snart, tillade dig adgang til dine eksisterende spil stater og udstyr via Steam.

Bemærk: En ny konto vil blive lavet så snart du lancere Metin2 for første gang via Steam. <b>I denne tilfælde vil det IKKE være muligt at forbinde din eksisterende konto til spil platformen!</b> Hvis du gerne vil spille på din eksisterende konto via Steam i fremtiden, så vent venligst til at vi har tilføjet muligheden for at forbinde de to kontoer sammen.

Hvad betyder det at spille Metin2 på Steam?

Steam tilbyder en nem og ligetil måde at spille Metin2 på. Når du er logget ind på spil platformen, kan du lancere og spille Metin2 – uden efterfølgende logins.

Kan jeg kun spille Metin2 på Steam nu?

Nej, du kan frit vælge om du vil spille Metin2 via Steam eller bruge klienten fra websiden som før.

Behøver jeg at downloade spillet igen hvis jeg gerne vil spille Metin2 via Steam?

Ja, selv hvis du allerede har spillet installeret, bliver du nød til at downloade klienten igen via Steam.

Installer Steam den fulde spil klient?

Ja, Steam downloader den fulde Metin2 klient, men launcheren som åbner når du starter spillet fra Steam vil ikke længere patche selve klienten. Alle opdateringer er installeret direkte via Steam.

Hvad sker der når jeg lancerer Metin2 for første gang på Steam?

Den første gang du lancere Metin2 fra Steam, vil spillet starte direkte. Steam vil automatisk lave en ny Metin2 konto og logge ind med den for dig. (<b>Advarsel: I denne tilfælde vil det IKKE være muligt at forbinde din eksisterende konto til spil platformen! Hvis du gerne vil spille på din eksisterende konto via Steam i fremtiden, så vent venligst til at vi har tilføjet muligheden for at forbinde de to kontoer sammen.</b>) Der er ingen behov for at vælge eller indtaste et yderligere brugernavn eller kodeord.

Er det muligt at bruge flere kontoer fra en Steam konto?

Nej, det er ikke muligt at bruge flere kontoer i parallel på Steam.

Vil min konto blive overført til Steam?

Nej, Steam er bare et andet platform hvor du kan lancere spillet. Så snart vi implementerer muligheden for at forbinde en eksisterende Metin2 konto til Steam, vil du være i stand til at vælge frit om du vil spille ved hjælp af klienten fra websiden eller via Steam.

Vil en separat server blive lanceret til Steam?

Nej, Steam spillerne vil bruge de faste Metin2 servere.

Kan jeg købe Dragemønter direkte via Steam?

Ja, du vil være i stand til at købe Dragemønter som premium valuta til Metin2 shoppen inde i spillet – selvfølgelig for den samme pris som på webside versionen. Du har brug for penge i din Steam-tegnebog for at gøre det. En detaljeret beskrivelse kan findes i vores guide: Hvordan man køber Dragemønter til sin Metin2 Konto på Steam.

Jeg har lavet en Metin2 konto på Steam. Kan jeg bruge den til at logge ind på Metin2 websiden?

Når du laver en Metin2 konto på Steam, gælder følgende:

+ Lige nu vil du ikke være i stand til at bruge din konto som er lavet af Steam til at logge ind på Metin2 websiden. Men vi arbejder på at gøre dette muligt i den nærmeste fremtid.

+ Enhver genstand som du har købt i Item Shop til en eksisterende konto kan ikke blive overført til din Steam konto af Support teamet.

+ Globetrotter Ticket til server overførelser i Item Shoppen, er ikke tilgængeligt på nuværende tidspunkt til Steam versionen.

+ Gameforge coupons kan ikke blive indløst i Item Shoppen på Steam.

Vil Metin2 forblive gratis-at-spille?

Selvfølgelig! Du kan spille Metin2 helt gratis. Hvis du beslutter dig for at købe noget fra Item Shoppen, har Dragemønterne som du kan købe i Steam versionen den samme værdi som dem fra webside versionen.

Opdateringer, tilbud, events og butik rabatter

Vi har nogen specielle genstands tilbud og rabatter næsten dagligt, så det er altid det værd at besøge butikken for at se hvad der er af nyt. Der er en bred vifte af produkter tilgængelige, fra smart tilbehør og usædvanlige kæledyr til mægtige buff genstande til episke bonusser.

Hvor kan jeg ændre mine spil indstillinger såsom opløsningen?

På nuværende tidspunkt når du lancere Metin2 fra Steam, er den optimale opløsning til din monitor ikke fundet automatisk. Sådan ændrer du det manuelt: Åben dit Steam bibliotek og højre klik på Metin2 (enten spil ikonet eller titlen på listen, det kommer an på hvilken biblioteks oversigt du bruger). Vælg ‘Start konfigurationsværktøj’ og lav ændringer til dine spil indstillinger efter behov.

Flere Klienter i Metin2

Kære Community,

Fra nu af, vil du være i stand til at åbne flere Metin2 klienter på samme tid, og spille på forskellige servere med en enkel spil konto fra Gameforge Klienten.

Efter du starter den første spil klient, skal du klikke på pilen ved siden af knappen ‘In game’ og starte en anden instans fra rullemenuen. Bare vær tålmodig hvis den ikke starter med det samme, det kan tage et par sekunder.

Dit Metin2 Team

Frequently Asked Questions

Can I have more than one Gameforge Account?

Yes.

Does The e-mail of my Gameforge Account have to be identical with the one of my game account?

No.

Can I add all my game accounts to a single Gameforge Account?

Yes.

Can I add my game accounts to multiple Gameforge Accounts?

Yes.

Can I login in my Gameforge Account at two PCs at the same time?

Yes.

Can I have multiple game accounts online at same time with my Gameforge Account?

Yes.

Can already linked game accounts be added/linked to different Gameforge Accounts?

No.

Is it possible to have multiple clients/launchers open at same time with two or more Gameforge Accounts?

No.

Is it possible delete a game account that was added to the Gameforge Account?

At this moment this feature is not available yet.

Is it possible to unlink a game account from a Gameforge Account?

No.

Is it possible to move a game account from one Gameforge Account to another?

Yes, under certain circumstances. Please contact game support.

I cannot add a game account to my Gameforge Account because the password has more than 16 chars. What can I do now?

Please contact game support and request a password change for the game account. Currently, there is no option to add game accounts that use passwords with more than 16 characters to a Gameforge account.

How can I access account settings / ranking / shop now?

All the required links are visible in the launcher, just click the icon having three dots.

Can I play on two different servers simultaneously using the same game account on a single PC?

Yes. To do so, go back to the GF client after starting the game, click the arrow nexxt to the "In game"-Button and choose play.

Kære Community,

Din kontos sikkerhed er meget vigtigt for os. Sikre dig venligst at du indtaster din email adresse rigtigt når du registrerer dig, for at undgå mulig misbrug. Husk også at lave en sikker password og skift den ofte.

Da vi ofte modtager support tickets relateret til konto tyveri, vil vi gerne minde dig om at ikke at dele dine konto oplysninger med andre spillere. Hvis andre folk er i stand til at logge ind til din konto, burde du ændre dit password med det samme – det er den eneste måde at holde sig sikker.

Dit Metin2 Team

Har du allerede hørt nyhederne? Metin2 er nu blevet integreret ind i vores helt gennemarbejdet Gameforge.com webside. Sammen med alle de seneste Metin2 nyheder, kan du også finde de hotteste opdateringer på alle større Gameforge titler!

Plus du kan nu lancere Metin2 med vores nye spille klient, der giver dig flere muligheder og fordele!

Forbedret Fejlrettelse

Spil klienten optimerer fejlrettelses processen, ved at tillade dig at opdaterer dit yndlings spil til den seneste version hurtigere og nemmere.

Brug for Mere Eventyr?

Ved at bruge spille klienten, kan du downloade og opdaterer endnu flere storartede Gameforge titler, alt sammen ved at klikke på en knap. Snart vil alle Gameforge spil være understøttet af klienten.

En Konto – Endeløs Action

Du har kun brug for en enkel konto til at spille alle vores spil – at oprette en ny konto for hvert enkelt spil, hører nu til fortiden! Enhver eksisterende konto du har, kan blive linket til din forenede Gameforge konto manuelt.

Hvad bliver ellers ændret ved Metin2 efter integreringen?

- Flere kontoer bliver understøttet.

- Websider med event ranglister, wikier og forummer vil stadig være tilgængelige via side linkene.

- Windows XP vil ikke længere være understøttet.

- For Steam spillere: Det vil ikke længere være muligt at linke nye Steam kontoer, eller at logge ind til Metin2 websiden via Steam. Du kan dog fortsat logge ind og spille via Steam som sædvanligt.

Du kan administrere din Gameforge konto direkte fra spil klienten. Tænk på klienten som dit nye hjem for action-pakkede, og adrenalin-pumpende spil fra Gameforge universet!

Dit Metin2Team

Kære samfund,

på grund af erfaringer fra de sidste par uger, har vi besluttet at gøre en ting helt klart: Teamlers udtalelser skal følges. Følgende er ikke valgfrit. Hvis du nægter at følge en ordre givet af en teamler, er du ansvarlig for konsekvenserne, du vil møde. Teamet er her for at hjælpe dig, og at jage bots, men hvis du angriber dem, forhindrer du dem i at lave deres arbejde. I sidste ende skader du spillet. Dette er overhovedet ikke acceptabelt, som du ved er det ikke meningen, at Teamlers interagerer ingame eller accepterer fx. dueller.

Dit

Metin2 Team

Kære brugere,

her er en liste med de nødvendige krav til skærmbilleder:

• Navn og level på din egen karakter (over karakterens hoved) skal være synligt på skærmbilledet
    • Mindst 4 linjer af chat skal være synligt på skærmbilledet
    • Spillerens inventar skal være synligt på skærmbilledet
    • Størstedelen af samtalen (hvis muligt, da det hele) skal være synligt på skærmbilledet
    • Minikort, server og kanal skal være synligt på skærmbilledet
    • I din support-ticket skal du skrive tidspunktet og datoen på hvornår skærmbilledet er taget
    • Under ingen omstændigheder må skærmbilledet være redigeret (ingen understregning, ingen beskårede dele, o.s.v.).

Skærmbilleder der ikke møder de opstillede krav, vil blive afvist med det samme. Indsendelse af et falsk skærmbillede vil resultere i en spærring for brugeren der sendte det ind.

Formålet med disse Fællesskabs-retningslinjer er at fremstille et miljø, som gør det

sjovt, unikt og sikkert at være med i dette fællesskab, ved at opfordre vores

brugere til at optræde på en måde der fremmer integritet, anstændighed og respekt.

Disse Fællesskabs-retningslinjer er her for at hjælpe dig til at forstå, hvad det

betyder at være en del af Metin2 fællesskabet. Husk venligst på at din brug af

Metin2 relaterede platforme er underlagt disse Fællesskabs-retningslinjer og

vores betingelser.

Vær opmærksom på disse ting, når du bruger Metin2-platformene

Spil pænt og respekter fællesskabet

Misbrug venligst ikke vores platforme. Vi er et fællesskab af mange typer af folk, som

alle har retten til at føle sig sikker og komfortabel ved brugen af

kommunikations kanalerne. Vær høflig og respektfuld - vi stoler på, at du er

ansvarlig og forventer, at alle i fællesskabet respekterer denne tillid.

Gør:

• Vær respektfuld over for hinanden. Ud øs ikke dine frustrationer på andre medlemmer, hverken gennem dine kommentarer eller ved det materiale du indsender på siden.

Der er ingen tolerance for aggressiv adfærd, nedsættende eller ærekrænkende kommentarer, trusler, chikane, ulovlige aktiviteter, krænkelse af privatlivets fred, propaganda, racehad, stødende kulturel opførsel, vulgært eller uanstændigt indhold, eller nogen anden upassende adfærd.

Der er heller ingen tolerance over for deling af andre medlemmers personlige oplysninger.

• Vær opmærksom på, at alle spillere skal have den samme chance for at spille,

som du har. Opfør dig på en høflig måde og bloker ikke andre fra at

bruge spillets funktioner/interface(f.eks. NPC-samtaler).

• Hjælp andre spillere, hvis de spørger efter hjælp. Del ud af din ekspertviden!
    • Respekter de andre personers privatliv.
    • Når du spiller i en gruppe, deltag og bidrag da til holdet!
    • Hvis du ser nogen, der siger noget, der gør dig utryg, så prøv at ignorere dem og ikke starte et skænderi.
    • Teamet er her for at hjælpe dig under spillet.

Svar venligst altid på deres henvendelser: Hjælp dem til at hjælpe dig.

Husk, du kan altid anmelde dårlig opførsel til teamet.

Følg den nærmere beskrevet vejledning om, hvordan du tager et skærmbillede her.

Et skærmbillede der følger retningslinjerne, vil hjælpe os til at kunne give dig en bedre support.

• Hvis du har brug for hjælp ved konto/genstands tyveri, husk da på, at vi kun kan give support, hvis du anmelder problemet med det samme. Support

på en advarsel/suspension vil kun blive givet for klager/beskeder, der ikke er ældre end 1 måned.

• Husk på den Gyldne Regel - Behandel altid andre, som du selv vil behandles!

Gør ikke:

• Led ikke efter måder, hvorpå du kan bryde Fællesskabs-retningslinjerne og betingelserne.

Hvis du ser nogle, der gør dette, så anmeld dem.

• Brug ikke din kreativitet til at sige ting, du ikke bør sige. Chat-filteret er der for en årsag, og hvis du skal bruge tid på at arbejde uden om dem, så bør du slet ikke forsøge.
    • Lad være med at reklamere. Undlad at fremme reklame-aktiviteter, dette inkluderer relaterede links.
    • Lad være med at bruge pornografisk eller seksuelt indhold/materiale, Metin2 fællesskabet er ikke det rigtige sted til den slags indhold.
    • Bryd ikke loven. Forvis dig om, at du overholder alle gældende regler og love. Lad være med at fremme information, som du ved eller tror er falsk, misvisende eller som kunne være kriminelt eller illegalt.
    • Forsøg ikke at efterligne andre folk, dette inkluderer men er ikke begrænset til ansatte, repræsentanter eller udbydere af Metin2 og Gameforge.
    • Vær ikke en bølle. Det er ikke blot en ond ting at gøre, men det vil højest sandsynligt få dig udelukket fra spillet.

Beskyt dig selv ved at holde dine personlige oplysninger private.

Giv aldrig nogle personlige oplysninger ud på internettet!

Hvorfor?

• Din Metin2 konto kan blive hacket og stjålet.
    • Dine Metin2 karakterer kan forsvinde for evigt.
    • Dine genstande kan forsvinde for evigt.
    • Du kunne blive midlertidigt eller permanent udelukket fra at spille Metin2 igen.
    • Ondsindede personer kunne finde ud af hvor du bor.

Hvordan?

• Fortæl ikke nogen om dine konto informationer.
    • Fortæl ikke nogen om din personlige adgangskode.
    • Fortæl ikke nogen om dine real-life oplysninger.
    • Fortæl ikke nogen om din personlige e-mail adresse.
    • Fortæl ikke nogen om dit personlige telefon nummer.

Metin2 teamet forbeholder sig retten til at efterforske og tage hensigtsmæssige

foranstaltninger mod enhver, der er i modstrid med disse Fællesskabs-retningslinjer,

dette inkluderer straffe såsom midlertidig eller permanent blokering af adgangen til alle Metin2 platforme.

Disse Fællesskabs-retningslinjer vil blive opdateret løbende, så kontroller venligst denne side jævnligt.

Hvis du ønsker at kontakte teamet for support-relaterede spørgsmål, besøg da vores support system: Her