De RUBY Servers

• announcement_metin2_de_b2be1e02e3601fac997082d7ff2ee537.jpg

De RUBY Servers

Trek eropuit voor een compleet nieuw avontuur, ontmoet nieuwe Metin2 fans en oogst de vele beloningen tijdens een breed en divers scala aan grandioze evenement! De RUBY servers zijn ons nieuwe premium-aanbod:

Verdien jouw toegang tijdens de aankomende pre-evenementen of koop het rechtstreeks in de shop. Als je van uitdagingen houdt en een gepassioneerde Metin2-speler bent, dan zijn deze servers precies in jouw straatje!

Jouw Voordelen

Deel de pret en geniet van hele hopen aan voordelen, waaronder:

• Geniet van speciale evenement, krachtige boosts en bergen aan variatie, met elke dag iets nieuws om te ontdekken.
    • Neem deel aan wereldbaasevenementen op de RUBY servers en beklim de ranglijsten.
    • Geniet van permanent verhoogde drop-rates, Uriel’s ERV-evenement.
    • Plus nog veel meer - krijg nu toegang, het is het meer dan waard!

RUBY Servertoegang

Zoals aangegeven zijn er in principe twee manieren om mee te doen op de servers:

1. Wanneer de pre-evenementen starten bieden we verschillende pakketten aan in de shop die je toegang bieden zodra de servers lanceren – of zelfs Early Access.

2. Daarnaast kun je deelnemen aan de pre-evenementen op bestaande servers en met een beetje geluk, en de nodige vaardigheid, verdien je toegang in de gelimiteerde pool.

Schema

Om er zeker van te zijn dat je niets mist, hebben we alles samengevat voor je wat er plaats zal vinden tot aan de lancering van de RUBY servers:

Pre-Evenementen

De pre-evenement voordat de RUBY servers lanceren draaien twee weken op alle bestaande servers. Dit geeft je genoeg tijd om jouw toegang te verdienen en te genieten van Early Access op de RUBY servers. Maar zelfs als je geen vroege toegang krijgt is het de moeite waard om mee te doen met deze evenementen voor de bergen aan andere beloningen!

• Start: 3 augustus 2022, after the maintenance.
    • Einde: 17 augustus 2022, after the maintenance.
    Early Access

Speel één week lang voordat de RUBY servers officieel lanceren en krijg een voorsprong met de eerste uitdagingen. Aanvullend daarop kun je alvast uitkijken naar meer exclusieve uitdagingen die enkel beschikbaar zijn tijdens deze fase. Er staat je een leuke verrassing te wachten, want de beloningen die je weet te verdienen tijdens Early Access en daarna voor 't echie op de servers zijn grootser dan je gewend bent.

• Start: 19 augustus 2022 om 10u (CEST)
    • Einde: 26 augustus 2022 om 10u (CEST)
    RUBY Serverlancering

Spelers die in aanmerking komen, ofwel door hun prestaties tijdens de pre-evenementen of door de aanschaf van de RUBY Servertoegang uit de shop, krijgen toegang tot de RUBY servers; hier kunnen zij meedoen aan spannende uitdagingen, meespelen in permanente en tijdsgebonden evenementen en uiterst kostbare items bemachtigen.

• Start: 26 augustus 2022 om 10u (CEST)

Wil Je Meer Leren?

Mocht je nog vragen hebben over de RUBY servers, neem dan eens een kijkje op onze FAQ.

Maak je klaar voor enkele spannende pre-evenementen en houd je ogen open voor onze volgende post!

• Contents [Hide]

RUBY Server FAQ

In deze FAQ lees je alle belangrijke details over onze exclusieve RUBY premium servers.

Overzicht

Voordat je door alle vragen heen gaat lezen kun je beter eerst kijken naar dit overzicht van onze RUBY servers; hiermee vind je mogelijk al meteen het antwoord waar je naar zoekt.

Bron Early Access Reguliere Toegang Beloningspakket
    Pre-Evenement: 14 Uitdagingen nee willekeurige trekking nee
    Pre-Evenement: 16 Uitdagingen nee eerste 500 nee
    Pre-Evenement: 20 Uitdagingen eerste 500 eerste 500 nee
    Shop: RUBY Servertoegang nee ja nee
    Shop: RUBY Premiumtoegang ja ja ja
    Shop: RUBY Premium Upgrade ja nee* ja

*Je moet al reguliere toegang hebben om de RUBY Premium Upgrade te kunnen kopen.

Early Access

Wie kan early access krijgen?

• Alle spelers die de RUBY Premium Upgrade kopen in de shop genieten gegarandeerd van early access vanaf 19 augustus 2022 om 10u (CEST).
    • De eerste 500 spelers per cluster die 20 uitdagingen weten te voltooien tijdens het pre-evenement krijgen ook early access.

Hoe weet ik of ik early access verdiend heb?

• In het pop-upvenster kun je op elk moment zien welke uitdagingen en beloningen je ontgrendeld hebt.
    • Dit venster wordt elke keer dat je inlogt weergegeven en kan ook opgeroepen worden met een knop in de interface.
    • Informatie over voltooide uitdagingen wordt elke dag om middernacht bijgewerkt.

Zijn er voordelen verbonden aan early access?

Ja. Je voortgang wordt niet gereset dus je kunt beginnen met stijgen in levels voordat andere spelers die kans krijgen. Ook geniet je vroeger van toegang tot speciale uitdagingen en beloningen; tevens doe je je voordeel met de kans om eerder deel te nemen aan 'eerste op de server' activiteiten dan laatkomers.

Is er een voordeel aan het kopen van early access in plaats van het te verdienen tijdens de pre-evenementen?

Beide methodes zijn identiek als het gaat om wanneer je early access verkrijgt en welke voordelen je dat in-game oplevert. Spelers die RUBY Premiumtoegang hebben gekocht kunnen ook elke 30 dagen een gratis beloningspakket ophalen in de shop op hun RUBY server (beperkt tot een periode van zes maanden).

Wanneer kan ik early access kopen?

Alle shop-pakketten blijven voor een onbeperkte periode beschikbaar in de shop, dus je kunt op elk moment early access kopen. Het maakt niet uit of dit voor, tijdens of erna is! Uiteraard krijg je geen early access meer tot de servers als je dit achteraf pas koopt, maar je kunt wel nog steeds de beloningspakketen ophalen (zoals omschreven in de vorige vraag).

Reguliere Serverlancering

Wie kan er deelnemen als de servers lanceren?

• Alle spelers die RUBY Servertoegang kopen in de shop krijgen gegarandeerd toegang voor de volledige lancering vanaf 26 augustus 2022 om 10u (CEST).
    • De eerste 500 spelers per cluster die 16 of 20 uitdagingen weten te voltooien tijdens het pre-evenement krijgen ook early access.
    • Enkele honderden spelers per cluster worden ook willekeurig uitgekozen uit alle spelers die 14 uitdagingen weten te voltooien tijdens het pre-evenement; zij krijgen toegang wanneer de server lanceert.

Hoe weet ik of ik early access verdiend heb?

• In het pop-upvenster kun je op elk moment zien welke uitdagingen en beloningen je ontgrendeld hebt.
    • Dit venster wordt elke keer dat je inlogt weergegeven en kan ook opgeroepen worden met een knop in de interface.
    • Informatie over voltooide uitdagingen wordt elke dag om middernacht bijgewerkt.

Wanneer worden de spelers die 14 uitdagingen voltooid hebben geselecteerd?

De trekking vindt plaats op 18 augustus 2022.

Kan een enkel account meerdere keren toegang verdienen?

Zodra een speler toegang heeft verdiend op zijn of haar account komt deze niet meer in aanmerking om toegang te verkrijgen door de willekeurige trekking. Dit zorgt ervoor dat zij hiermee geen kans afnemen van andere spelers.

Shop

Ik heb toegang verdiend tot de server, maar geen early access. Is er een manier om ook early access te krijgen?

Ja, spelers kunnen een upgrade kopen in de shop waarmee zij ook early access krijgen.

Ik heb alleen toegang gekocht voor de serverlancering, maar nu wil ik graag deelnemen aan de early access-fase. Is dit mogelijk?

Ja, spelers kunnen een upgrade kopen in de shop waarmee zij ook early access krijgen.

Ik kan geen toegang kopen in de shop (geen standaardtoegang en geen early access). Wat is er aan de hand?

Spelers die toegang hebben verdiend tijdens de pre-evenementen komen niet in aanmerking om early access te kopen in de shop, om onnodige uitgaven te voorkomen. Dit geldt ook voor spelers op servers die geen RUBY server hebben (RU: Россия, GR: Ελλάδα, AE: العالم العربي, West-Europees Cluster: Tigerghost).

Ik heb toegang gekocht maar daarna heb ik het in-game verdiend. Wat gaat er nu gebeuren?

Zodra je toegang gekocht hebt wordt dit voor jou ontgrendeld en dit kan niet ingewisseld worden. Je ontvangt aanvullende beloningen (in-game items) zoals normaal zou gebeuren, maar je kunt niet opnieuw toegang verdienen (omdat je hiet hiermee van anders spelers af zou nemen).

Kan ik toegang overdragen aan andere spelers?

Nee, toegang is een specifiek shop-item en kan niet verruild of weggegeven worden in het spel zelf.

Servers en Accounts

Krijg ik toegang voor mijn hele account?

Aangeschafte toegang is van toepassing op je game account (let op: niet je Gameforge-account). Als je meerdere Metin2-accounts gekoppeld hebt aan je Gameforge-account, zorg er dan alsjeblieft voor dat je de toegang koopt voor het account waarop je wilt spelen. Dezelfde regelt geldt dus ook voor toegang verdiend tijdens pre-evenementen. Let er a.u.b. ook op dat toegang specifiek geldt voor het cluster; bijv. als je toegang koopt of verdient op het West-Europees Cluster, dan is dit alleen geldig voor de RUBY server in dit cluster.

Hoeveel RUBY servers komen er?

Er komt één RUBY server per cluster (West-Europa, Oost-Europa en Turkije).

Hoeveel karakters kan ik aanmaken op de RUBY server?

Elk game account met toegang tot een RUBY server kan de gebruikelijke vijf karakters aanmaken.

Kan ik deelnemen aan de uitdagingen en speciale evenementen op de reguliere servers?

Nee, de exclusieve uitdagingen beschikbaar tijdens early access en na de serverlancering, evenals de beloningen 'eerste op de server' en speciale evenement-boosts, zijn allen exclusief voor de RUBY servers. Op de reguliere servers kun je deelnemen aan de pre-evenementen, evenals de reguliere evenement die actief zijn op alle servers.

Hoe claim ik mijn beloningen en items van de uitdagingen?

• Pre-evenement
    • De beloningen worden je toegezonden zodra je genoeg uitdagingen voltooid hebt. Dit gebeurt pas na middernacht wanneer de uitdagingen bijgewerkt worden.
    • De willekeurig toegewezen servertoegang voor het voltooien van 14 uitdagingen gebeurt pas na de pre-evenementfase.
    • Servertoegangsbeloningen voor het voltooien van 16 en 20 uitdagingen worden direct verzonden zoals dat gaat met normale beloningen.
    • Item-beloningen worden naar je item depot gestuurd.

• Early access-uitdagingen

• De beloningen worden gestuurd naar je in-game brievenbus.

• Eerste op de server

• De beloningen worden naar je item depot gestuurd.

• Herhaalbare willekeurige uitdagingen

• Uitdagingen: Beloningen worden gestuurd naar je in-game brievenbus.
    • Ranglijsten: Beloningen worden naar je item depot gestuurd.

Pre-evenementen

Wat zijn de pre-evenementen?

De pre-evenementen voordat de RUBY servers lanceren duren twee weken op alle bestaande servers. Tijdens deze fase kun je early access verdienen voor de RUBY servers. De pre-evenementen lopen van 3 augustus 2022 (10u CEST) tot 17 augustus 2022 (14u CEST).

Welke voordelen leveren de pre-evenementen op?

Afhankelijk van hoeveel uitdagingen je weet te voltooien verdien je beloningen, RUBY servertoegang of zelfs early access voor de RUBY servers.

Zijn de uitdagingen per karakter of per account?

Alle uitdagingen zijn per karakter, dus je kunt met meerdere karakters uitdagingen proberen te voltooien en de item-beloningen dus ook meerdere keren verdienen. Let op: RUBY servertoegang en early access zijn uitzonderingen hierop: omdat deze gelden voor je gehele account kunnen ze dus slechts éénmalig ontgrendeld worden. Daarnaast kan elke game account slechts één keer meegeteld worden in de trekking voor willekeurig servertoegang.

Wat zijn de uitdagingen?

Er zijn talloze diverse uitdagingen beschikbaar – van het doden van bazen tot het doorlopen van kerkers en het doorlopen van missieboek-quests beschikbaar – er zit voor iedereen iets tussen. Meer details kun je vinden in het infoscherm in het spel zelf of in ons nieuwsbericht.

Clusters

Kunnen spelers van de servers RU: Россия, GR: Ελλάδα, AE: العالم العربي en West-Europees Cluster: Tigerghost ook deelnemen?

Helaas, het is op deze servers niet mogelijk om RUBY servertoegang te verdienen tijdens de pre-evenementen. Spelers kunnen echter nog steeds deelnemen aan de pre-evenementen om de andere beloningen te verdienen.

Kunnen spelers op deze servers toegang kopen voor de RUBY servers?

Nee, spelers op deze servers kunnen geen toegangspakketten aanschaffen. Het is voor deze spelers echter wel mogelijk om toegang te kopen of te verdienen met een karakter op één van de deelnemende servers.